Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
  • Motoclub Sp. z o.o.
  • Motoclub Sp. z o.o.
    NIP: 7792438588
  • E-mail:kontakt@e-bikeshop.pl
  • Telefon510666068
  • Godziny działania sklepucodziennie 10.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

1.1 Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.e-bikeshop.pl;
1.2 Sprzedawcą i właścicielem sklepu internetowego jest firma:
Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań NIP 7792438588, REGON 363541074, KRS 0000597796
Wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy; 30 000 zł.
1.3 Podane w ofercie ceny, są cenami brutto.


2. ZAKUPY, PŁATNOŚĆ, DOSTAWA.

2.1 Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę;
2.2 Sprzedawca umożliwia sprawdzenie towaru, oraz odbiór osobisty w Poznaniu (ul. Hetmańska 88, 60-219 Poznań - Centrum Rowerowe Hetmańska)
2.3 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
2.4 Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien dokonać przelewu dla Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań, na konto ING Bank Śląski 02 1050 1520 1000 0090 8034 1317
2.5 Każdy towar staramy się wysłać w terminie jednego dnia roboczego od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki;
2.6 Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze lub w ciągu 7 dni od momentu jej odbioru od kuriera, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;
2.7 Wysyłka rowerów: rowery wysyłamy spakowane w specjalnym kartonie. Aby rozpocząć eksploatację należy rower złożyć i wyregulować. Montaż i regulację najlepiej wykonać w serwisie rowerowym.
2.8 Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 15 zł do 300 zł i jest zależny od gabarytu i sposobu przysyłki.
2.9 Moment zawarcie umowy: umowa zostanie zawarta w momencie potwierdzenia przez obsługę sklepu dostępności towaru wybranego przez Klienta. Klient zostanie poinformowany o dostępności przez potwierdzenie drogą mailową lub telefoniczną przekazanie zamówienia do realizacji. Zamówienia z formą płatności gotówką przy odbiorze zostaną zrealizowane niezwłocznie po ich potwierdzeniu, natomiast płatne z góry (przelew, karta, raty).
2.10 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia lub wydłużenia deklarowanego terminu realizacji z następujących powodów: ważne przyczyny ekonomiczne (błąd w cenie, opisie, nazwie produktu), incydentalne sytuacje uniemożliwiające realizacje (np. następstwa katastrof, klęsk żywiołowych, błędów ludzkich, złośliwych zbiegów okoliczności). Obsługa sklepu jest zobowiązania do zaproponowania w takiej sytuacji, alternatywnej oferty.


3. NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ I GWARANCJA

3.1. Sklep jest obowiązany dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
3.2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę .
3.3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (produktu) z umową.
3.4. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
3.5. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu.
3.6. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, Klient będący Konsumentem może żądać jego naprawy lub wymiany. Sklep może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sklep może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności produktu z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sklepu, może on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z umową. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sklep.
3.7. Klient udostępnia Sklepowi produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sklep odbiera od Klienta produkt na swój koszt. 
3.8. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, Klient będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:.
3.8.1. Sklep odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z umową, 
3.8.2. Sklep nie doprowadził produktu do zgodności z umową, 
3.8.3. Brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że Sklep próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową;
3.8.4. Brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych pkt. 3.6. Regulaminu;
3.8.5. Z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
3.9. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości produktu zgodnego z umową. Sprzedający zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
3.10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności produktu z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności produktu z umową jest istotny.
3.11. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych produktów dostarczonych na podstawie umowy Klient może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych produktów, a także w odniesieniu do innych produktów nabytych przez Klienta wraz z produktami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie produkty zgodne z umową.
4. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca produktu do Sklepu na jego koszt. Sklep zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania.
5. Sklep dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


4. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

4.1. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy przesyłać na adres: Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań lub na adres e-mailowy kontakt@e-bikeshop.pl
4.2. Zgłoszenia niezgodności towaru z umową można dokonać przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego „reklamacja” umieszczonego na stronie Sklepu. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia niezgodności towaru z umową, dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu produktu w Sklepie.
4.3. W związku z koniecznością oceny przez Sklep istnienia niezgodności produktu z umową, równocześnie ze złożeniem zgłoszenia, należy dostarczyć reklamowany produkt na adres Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań.
4.4. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od daty dostarczenia mu zakupionych produktów w Sklepie, chyba że termin przydatności produktu do użycia, określony przez Sklep jest dłuższy.
4.5. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji Klienta, od dnia jej otrzymania. O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient informowany jest w drodze e-mail, telefonicznej lub pisemnej. Brak zawiadomienia Klienta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji.
4.6. Uprawnienia Klienta z tytułu niezgodności towaru z umową nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancji.
 

5. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW

5.1. W przypadku wyczerpania procedury reklamacji, o której mowa powyżej, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje (poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem) prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dotyczące możliwości skorzystania z tych roszczeń oraz dostępu do procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona Konsumentów. Ponadto informacje dostępne są pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
5.2. W szczególności, Klient będący Konsumentem ma prawo:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
c) zwrócić się do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub jednej z organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów.
5.3. Rejestr podmiotów właściwych do prowadzenia postępowania prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dostępny jest na stronie internetowej UOKiK dostępnej pod adresem: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
5.4. Klient będący Konsumentem może ponadto skorzystać z możliwości internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Platforma ODR jest interaktywną i wielojęzyczną stroną internetową, na której Konsument i przedsiębiorca mają dostęp do kompleksowej obsługi w sprawie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6.1. Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
6.2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin na odstąpienie od umowy biegnie od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, jego partii lub części. Dla Państwa wygody proponujemy dokonać odstąpienia od umowy drogą mailową, telefoniczną, lub wysyłając oświadczenie na piśmie w formie pisemnej na adres: Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań
6.3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy w tym trybie, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a to, co Strony świadczyły ulega niezwłocznemu zwrotowi.
6.4. Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie dostawy. Zachęcamy do zapakowania produktu w oryginalne opakowanie. 
6.5. W przypadku płatności za pobraniem, pieniądze są zwracane przelewem na konto wskazane przez Klienta.
6.6. Klient ma obowiązek zwrócić produkt Sklepowi lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep sam zaproponował, że odbierze produkt. Dla zachowania 14 dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie produktu do Sklepu przed jego upływem. 
6.7. Zwrotu produktu należy dokonać na adres Sklepu Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań
6.8. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze produkt, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


7. POUFNOŚĆ I OCHRONA PRYWATNOŚCI

7.1 Wszelkie dane uzyskane od kupującego będą wykorzystane wyłącznie do celu realizacji zamówienia, a każdy klient ma prawo do ich wglądu.
7.2 Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. przy zakupie w sklepie www.e-bikeshop.pl wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań w w celu:
• przesyłania informacji dotyczących zleconych usług lub zamówionych produktów, statusów zleceń lub zamówień 
• przesyłania informacji marketingowych dotyczących produktów i usług za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
• przesyłania informacji handlowych na temat usług oferowanych przez Motoclub Sp. z o.o. ul. Szwajcarska 12a, 61-285 Poznań

Przedmiotowa zgoda udzielana na czas nieokreślony. Każdy klient oświadcza, że został poinformowany o przysługujących mu prawach w ramach przekazanej klauzuli informacyjnej Administratora w tym prawie do cofnięcia zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem.


8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

8.1 Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty (w formie pisemnej);
8.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia, aukcji bądź oferty przed terminem m.in. w myśl art. 70 ze znaczkiem 1 § 3 kodeksu cywilnego;
8.3 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich
8.4 W celu realizacji umowy sprzedawca jest zmuszony do wykorzystania udostępnionych danych osobowych na podstawie zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, a po zrealizowaniu danej umowy dane zostaną niezwłocznie usunięte lub zmodyfikowane.;
8.5 Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności produktów. W przypadku niedostępności produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o anulowaniu zamówienia z powodu trwałego braku produktów. W przypadku trwałego braku produktu lub rezygnacji Klienta z dalszej realizacji zamówienia, Klient niezwłocznie otrzyma zwrot uiszczonych przez siebie opłat.
8.6 W rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania naszych zdjęć i innych materiałów autorskich, a jednocześnie uprzedzamy o odpowiedzialności za naruszenia norm prawnych wynikających z ww. aktu prawnego.

Pełna treść ustaw do pobrania poniżej:

Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007r.

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną 18.07.2001r.

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu